Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Скъса демпферна шайба ... първо притропа и замириса след което не посмях да я паля повече , влякохме 2 км на въже и след това пътна помощ по Авто Асистенц към Булстрад ( не е реклама ама тия 32 лв за 1 година вече се оправдаха само с една единствена тяхна услуга , ако нямах щях да платя около 300 лв за това возене и тогава щях да ви ударя в земята с висок разход ) . Днес майстора запали колата да я чуе и веднага изпадна шайбата , угасихме на мига и довечера ще има лека подмяна , дано да е само това и да няма и други поражения .

    п.с. Тука е момента да дадете съвети свързани с това ако има някакви скрити нещица , защото майстора ми е читав , но не е работил много много с такива коли .
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
    140 HP + Chip Tuning -> ex
    Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
    Born to make me happy

    Comment


    • Моята се изсипа миналата година няма нищо особено просто я сменяш я с нова.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • Разбрах , че често се случва това и искам да попитам нормално с каква честота се сменя тази шайба ?
        Има ли тя нещо общо с климатроника , защото от известно време след като включа климатроника в автомобила ставаше по - шумно и дори сякаш виеше .
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
        140 HP + Chip Tuning -> ex
        Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
        Born to make me happy

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
          .....Има ли тя нещо общо с климатроника , защото от известно време след като включа климатроника в автомобила ставаше по - шумно и дори сякаш виеше .
          Да, има. Когато работи климатикът, шайбата се товари повече и ако е тръгнала да се къса, е нормално от това моторът да става по-шумен.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Готова е : 146 лв ролка + 20 лв труд + 10 лв за шоф.на пътната помощ да си вземе кола и кафе
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
            140 HP + Chip Tuning -> ex
            Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
            Born to make me happy

            Comment


            • Здравейте, колеги!

              За да не отварям нова тема ще попитам тук - преди известно време забелязах, че при спускане, когато колата е изключена от скорост и климатроника е включен, оборотите на празен ход леко подскачат (нищо фрапантно, може би е нещо от сорта на 50-тина оборота). На място, когато колата работи с включен климатроник, не забелязвам подобно мърдане на оборотите. Знам, че е нормално когато се включи климатроника двигателя да се натовари допълнително, но защо го няма като работи на място? Ще се радвам, ако някой сподели мнение. Ако е от значение, колата е 2,4 jtdm, 200 коня.

              Comment


              • На място се ослушай дали включват перките. Ако не включват, климатика скоро ще ти е най-малкия проблем.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  На място се ослушай дали включват перките. Ако не включват, климатика скоро ще ти е най-малкия проблем.
                  Благодаря за мнението, ще изтествам, сега както е топло предполагам, че когато е загряла би трябвало перките да се включат сравнително бързо, когато работи на място. А ако не чуя да се включат каква може да е причината? Запекла перка, повреден сензор или някакъв специфичен проблем при модела?

                  Comment


                  • Когато пуснеш климатроника, след малко трябва да се включи и някоя от перките. Наблюдавай и температурата на мотора.

                    Пс Ако не включва, виж релетата в кутията до акумулатора. Там са за 1ва и 2ра степен.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                      Когато пуснеш климатроника, след малко трябва да се включи и някоя от перките. Наблюдавай и температурата на мотора.

                      Пс Ако не включва, виж релетата в кутията до акумулатора. Там са за 1ва и 2ра степен.
                      Ясно, благодаря за информацията!

                      Comment


                      • Някой да кажа нещо за рециклиране на носачите на 159 ? В Стара Загора ми искат 50лв за 2та. Имам да правя горен и долен предни от ляво. Няколко пъти попитах дали е шега ,но човека беше сериозен и е правил на няколко познати от село окачването. Още си карат така без проблем.
                        Alfa Romeo 159 2.4JTDm Ti "Nero Carbonio" 154kw

                        Comment


                        • Цената си е нормална,в Плевен взимат даже и по 15лв на шарнир.Много ли са ти?
                          alfa 159 1,8 mpi/lpg

                          Comment


                          • Благодаря за мнението, ще изтествам, сега както е топло предполагам, че когато е загряла би трябвало перките да се включат сравнително бързо, когато работи на място. А ако не чуя да се включат каква може да е причината? Запекла перка, повреден сензор или някакъв специфичен проблем при модела?
                            Когато включва климатроника е нормално да "клати" оборотите.Виж ако имаше силен акумулатор, може и да не ги клати.

                            Оборотите "мърдат" не само когато включва, но и когато изключва.И в двата случая има движение/трепкане на стрелката на оборотите.

                            При силен акумулатор или при "прясно зареден" акумулатор при стартиране на двигателя не прекъсва нито музика, нито екрана на навигацията/видеопанела се гаси за момент.Но само при силен акумулатор.И тук няма значение толкова капацитета на акумулатора, а може би има значение повече стартовия ток на акумулатора и колко може да отдаде в моментното състояние в което се намира към момента на стартирането.

                            За перката на радиатора не зная дали е задължително да включва при незагрял двигател, НО като погледнах в E-Learn - a устройството на охлаждащата система, се оказа, че най-отпред е радиатора на климатика, след него мисля е интеркулера, а най-отзад е радиатора за антифриза охлаждащ двигателя...Едни зад друг са и трите топлообменника .В действителност не съм се вглеждал и като гледам виждал само първият радиатор, но ще се вгледам и ще видя дали има боклуци между тях малко да ги поизчистя ...

                            ---------- Post added at 11:46 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

                            Лятото при високи температури пуснеш ли климатика мисля задължително се пуска и перката на радиатора.Поне при мен като е на FULL automatic се чува доста яко "набиране" на климатичната система...

                            А, ако тези три радиатора наистина са един зад друг при голяма разлика вътре и вънка няма как да не се включи перката.
                            Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 11:40.
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                            Comment


                            • При пускане на климатика, перката се включва без значение от температурата на мотора. Тя реално се опитва да охлади радиатора на климатика за да може да работи нормално.
                              Добре е радиаторите да се почистват профилактично преди лятния сезон.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • Дай предложение/кажи ти как ги почистваш и с какво и като инструменти и като препарати?
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                                Comment

                                Working...
                                X